Revista presei-Comunicat ALOPEDI

ZIUA DE CLUJ

ALOPEDI, din ce în ce mai mulți părinți apelează Call-Centerul clujean

de Ziua de Cluj, 03 aprilie 2017, 19:03

 

Serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj, ALOPEDI 0364 — 917, este din ce în ce mai intens solicitat de părinți.

 

Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

‘Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea’, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI – 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

NAPOCA NEWS

ALOPEDI – serviciul de telefonie cu sfaturi pediatrice a Spitalului de Copii – tot mai apelat de părinții clujeni

ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

,,Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tişe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI – 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

TURDA NEWS

Creștere cu aproape 50% a numărului de părinți care apelează ALOPEDI

 

Luni, 03 Aprilie 2017 16:16

ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

 

,,Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tişe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI –0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

 

COTIDIAN TRANSILVAN

Creștere cu aproape 50% a numărului de părinți care apelează ALOPEDI

Categorie:   DIN CLUJ  Autor:  Dana ŢÎRLEA  Data:  3.04.2017  Ora:  18:24  Citiri:  19

 

ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

,,Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tişe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI – 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

VOCEA TRANSILVANIEI

Tot mai mulţi părinţi cer telefonic sfaturi de la medici. Statisticile arată o creştere cu 50% a apelurilor de acest gen

 

Sănătate April 3, 2017 Anca Miklos

 

Numărul părinţilor care preferă să ceară indicaţii telefonice de la un specialist în loc să aştepte cu orele la Camera de Gardă a crescut cu aproape 50%. Statisticile arată că ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Advertisment “În primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%”, se arată într-un comunicat transmis presei de Consiliul Judeţean Cluj. Potrivit reprezentanţilor Consiliului Judeţean Cluj, eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore. În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. “Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive”, se mai arată în documentul citat. ,,Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat Alin Tişe, președintele Consiliului Județean Cluj. Advertisment ALOPEDI – 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

CLUJ AZI

Tot mai mulți clujeni cer sfaturi pediatrice prin apel gratuit către ALOPEDI – serviciul Spitalului de Copii Cluj-Napoca

3 April 2017 clujazi

ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

,,Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tişe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

TURDA LIVE

Creștere cu aproape 50% a numărului de părinți care apelează ALOPEDI

access_time 4 aprilie 2017

ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI – 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

IN TURDA

Numărul părinților care apelează serviciul de urgență ALOPEDI a crescut cu 50%!

aprilie 03

17:08 2017

ALOPEDI 0364 – 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

,,Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipăALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tişe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medicirezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

Biroul de presă

3 aprilie 2017

 

E CLUJEANUL

Au crescut cu aproape 50% numărul de părinți care au apelat la serviciul ALOPEDI

ALOPEDI 0364–917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca este din ce în ce mai intens solicitat de părinții clujeni. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră – 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

“Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tişe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI – 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

 

AGERPRESS

Comunicat de presă – Consiliul Județean Cluj

luni, 3 Apr 2017, 17:00

Creștere cu aproape 50% a numărului de părinți care apelează ALOPEDI

ALOPEDI 0364 — 917, serviciul gratuit de sfat medical telefonic de urgență al Spitalului de Copii Cluj-Napoca din subordinea Consiliului Județean Cluj este din ce în ce mai intens solicitat de părinți. Astfel, în primele trei luni ale anului 2017 au apelat la acest serviciu un număr de 3126 de părinți, cu 47,03 % mai mulți comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016.

În ceea ce privește motivele pentru care părinții au apelat ALOPEDI, acestea se referă, în marea lor majoritate, la probleme respiratorii, în 22,13% din cazuri, urmate de febră — 20,6% și probleme digestive 18,5%.

Eficiența serviciului este relevată, printre altele, de faptul că, în urma triajului telefonic efectuat de către medici în primul trimestru al anului curent, nu mai puțin de 69,6% dintre cazuri au putut fi rezolvate la domiciliu, medicii acordând părinților sfaturi privind îngrijirea copiilor și explicându-le semnele de alarmă la apariția cărora se impune prezentarea la medic. Totodată, un număr de 420 de apeluri, reprezentând 13,4% din numărul total au fost pentru situații ce au necesitat consult medical imediat, față în față, în următoarele două ore.

În același timp, în ceea ce privește zona de proveniență a celor care apelează la serviciile ALOPEDI, se remarcă faptul că a crescut numărul apelurilor provenite din alte județe decât Cluj, acestea reprezentând în momentul de față 50,28% din numărul total, comparativ cu 41,41% în 2016. Dintre acestea, cele mai multe apeluri provin din București, respectiv 12,5%, urmat de județele Prahova, Brașov și Timiș cu câte 2,5% fiecare. De asemenea, extrem de edificator este și faptul că serviciul a început să fie utilizat din ce în ce mai des și de către cetățenii români aflați în străinătate, un număr de 16 apeluri provenind în primul trimestru al anului 2017 de la români care se găseau în alte țări în momentul apelării, din diferite motive.

‘Încrederea tot mai mare de care acest serviciu medical se bucură în rândul părinților nu poate decât să mă bucure. Felicit întreaga echipă ALOPEDI pentru modul exemplar în care acționează, reușind să furnizeze sfaturi de calitate și într-un timp scurt, fără ca părinții să mai fie nevoiți să se deplaseze împreună cu micii pacienți, la doctor. Este, cu certitudine, un plus de confort pentru aceștia dar și o măsură venită în sprijinul unităților spitalicești și al cabinetelor medicilor de familie, și așa supraaglomerate adesea’, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

Reamintim în acest context faptul că ALOPEDI — 0364 917 este serviciul de sfat medical telefonic de urgență asigurat de către 35 de medici rezidenți, specialiști sau primari în specialitatea pediatrie sau medicină de urgență, cu stagiul de pregătire în pediatrie efectuat, din cadrul Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii Cluj-Napoca. Aceștia efectuează un triaj telefonic al urgențelor pediatrice, asigurând sfaturi în situațiile ce pot fi rezolvate la domiciliu, în cazul copiilor fără manifestări sugestive de boală severă.

Biroul de presă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *